Nurgül GÜNAYDIN / TRABZON (DHA) - TRABZONSPOR, Ziraat Türkiye Kupası Yarı Finali'nde oynayacağı Natura Dünyası Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına bugün start verdi.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası Yarı Finali'nde deplasmanda oynayacağı Natura Dünyası Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı. Teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yapılan antrenmanda, Süper Lig'in 33'üncü haftasında Beşiktaş ile oynanan maçta forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması gerçekleştirdi. Diğer oyuncular ise ısınmanın ardından rondo ve dar alanda oyun çalışması yaptı.

Samsunspor 60'ıncı yıl kutlamalarının son etkinliğinde tesislerini taraftarlara açtı
Samsunspor 60'ıncı yıl kutlamalarının son etkinliğinde tesislerini taraftarlara açtı
İçeriği Görüntüle

Bordo-mavili takım, hazırlıklarına yarın saat 17.00'de yapacağı antrenmanla devam edecek.

(FOTOĞRAFLI)

Kaynak: DHA